Welcome, visitor! [ Login

Alt Alta Olduğum Adamla Olanlar

kayseri escort 14 Ağustos 2018

Merhaba arkadaşlar ben İzmir’den Hakan. Alt komşumuz Sibel abla dul güzel bir kadın. Sürekli bize gelir gider. Bir gün evde tekim kapı çaldı. Sibel abla acayip şekilde sarhoş zil zurna. Üstünde gecelik kıyafeti var her yeri meydanda benden dışarı çıkıp alkol almamı istedi. Ben onu zor bela eve aldım ve alkol almamak için ikna ettim zaten zil zurna sarhoş bir de hala içmek istiyordu. Salona oturttum beni yanına zorla oturttu bana sarıldı ve gözlerini kapattı uyukluyordu resmen. Ben onun o halinden etkilenmiştim koluma temas eden memeleri beni iyice azdırıyordu. Ellemeye başladım Sibel ablayı hissetmiyordu bile. kayseri eve gelen escort Ne olacaksa olsun dedim üstündeki geceliği çıkarttım annem ve babamın yatak odasına götürdüm yatırdım. Çıkardım pantolonumu ve sikimi amına dayadım. Sibel abla gözlerini açtı göz göze geldik ben bu sırada pompalıyordum hafif hafif inliyordu. Her şeyin farkındaydı ama sesini çıkartmıyordu halinden memnundu. kayseri oral escort 3 saat boyunca her pozisyonda siktim Sibel ablayı. Tam 2 kere boşaldım ikisini de içine boşaldım. En son üstünü giydirdim amını temizledim. Aşağı evine götürdüm yatağına yatırdım. Hiç bir şey olmamış pozu yarattım. Zaten sabah kalktığında hatırlayacağını sanmıyordum. Hatırlasa bile kesinlikle inkar edecektim. Bir daha içse bir daha siksem diye düşündüm gece. Kapısının anahtarını evinde bırakmıştım eğer bırakmasaydım kesinlikle bir kere daha gidip sikecektim.

Leave a Reply

  • Babamın Yanında Azgın Annemi Siktim

    by on 2 Ağustos 2018 - 0 Comments

    Babam felç geçirdi ve evde yatalak bir şekilde yatıyordu. Annem hala son derecede genç ve güzel bir bayandı ve ben de yalnızca o zamanlar 15 yaşındaydım. Sikimi falan da yeni keşfetmiştim. Annem de daha 32 yaşında bir kadın olduğundan dolayı sekse elbette ki ihtiyacı oluyordu. Bir gün babamın sikini yalarken gördüm. Babama kayseri oral escort […]

  • Halamı eniştem ile sikişirken izledim

    by on 17 Ağustos 2018 - 0 Comments

    Merhaba arkadaşlar ben Ankara’dan Kerem. 16 yaşındayım yarı yıl tatilinde halamın yanına İstanbul’a gittim. Halam beni çok sever ve benimle çok ilgilenir. kayseri üniversiteli escort Çocukları olmadığı için benim üstüme çok düşer. Benim gördüğüm her açık şeyde sikim kalkar kazık gibi olur hemen gidip 31 çekerdim. Bazen sikimi saklamakta zorluk çekiyordum. Halam çok güzel bir […]

  • Sınır Koymadan Devam Eden Anlar

    by on 3 Ağustos 2018 - 0 Comments

    Mahallede bir arkadaş grubumuz vardı. Necla yine her zamanki gibi birisiyle sevişmiş ve çekirdeklerimiz alıp yanına gitmiştik. Yaptıklarını anlatmayı severdi. Zaten 3 kızdık . Bu tarz konuları gülerek dinlerdik. O gün yanına gittiğimizde Necla da başka bir şey vardı. Pek anlatma taraftarı değildi. Biz anlamıştık bir şeyler olduğunu çok geçmeden kayseri kondomsuz escort ortaya çıktı. […]

  • Bardan Kız Kaldırdım

    by on 5 Haziran 2018 - 0 Comments

    Merhaba beyler, benim adım Şükrü. Sizlere bardan düşürdüğüm kızı nasıl kaldırdığımı anlatacağım. Tabii ki de bunu mecazi olarak kullandım. Yoksa kıza çelme attığım filan yok. Neyse goygoy yapmadan konumuza geçmek istiyorum. Biraz kafa dağıtmak için bara gitmiştim. Barmenin önünde tekli bar koltuğunda oturan yalnız bir kız benim dikkatimi çekmişti. Kız siyah saçlı ve beyaz tenli […]

  • masaj salonuna gelen saf çocuk

    by on 17 Mayıs 2018 - 0 Comments

    Bir gün masaj hizmeti almak için gelen Kamil adlı çocuk ile değişik anlar yaşadım. Bu anımı sizler ile paylaşmak için de buradayım. Benim adım Yaren. kayseri masöz escort olarak illegal bir masaj salonunda erkeklere hizmet veriyorum. Bir gün masaj yapmak için bir çocuğu odaya aldım. İsmi gibi kendi de Kamil idi. Soyunmasını söyleyince biraz şaşırdı. […]